neděle 11. prosince 2011

Co pod stromeček?

Spousta lidí, včetně mě, má problémy s nakupováním dárků. Nerada chodím za ostatními a ptám se jich 'co by si chtěla k Vánocům', protože já sama to nenávidím.  Bohužel to většinou jinak nejde, protože vážně nevím. Vlastně většinou nemám problémy ani tak s tím, že bych nevěděla co koupit, ale s tím, že mi nevycházejí peníze. Připravila jsem si šest 'setů' darků pod stromeček, v každém z nich se zabývám někým jiným) Obrázky jsem dělala a hledala sama a dalo mi to dost práce, takže prosím, nekopírovat.))

Hodně možností. Líčení, kosmetika, krémy, oblečení, dekorace, doplňky, CD, knížka,... Moje mamka má ráda různé bytové doplňky a dekorace, takže jsem vždycky kupovala svíčky, vázy, mísy, apod. Jednou jsem ji koupila CD jejího oblíbeného zpěváka a byla nadšená, taky hezkej dárek)) Maminka určitě ocení i rodinnou fotografii v rámečku)
Tátovi jsem vždycky kupovala hrnečky. Když jsme byli na nákupech, vždycky běhal po obchodě, prohlížel hnrky a říkal 'jee, z toho by se hezky pilo kafíčko' :D Takže jsem pak většinou koupila nějakej hezkej hrneček a jemu se to líbilo) Ale záleží na tom, co má kdo rád. Stejně jako u mamky určitě nic nezkazíte fotkou v rámečku)) Jinak... peněženka, diář, srpchový gel, voda po holení, voňavka, budík... Pokud táta pracuje v dílně, určitě mu udělá radost třeba přenosné radio;)
Babičce a dědečkovi... S tím jsem měla vždycky největší problém. Jo, a ještě horší je to s prababičkou, ale tu jsem sem radši ani nedávala :D Jinak - prababičce vždycky něco vyrobím, to udělá radost každému, myslím)) A babičce a dědovi? Zase.. peněženka, diář, ručníky, polštářky, povlečení, budík, vázy, mísy, svíčky, hrnečky,... Moje babička miluje puzzle, a děda rybaření, takže letos mám pro babiku a dědečka jasno)
Tak tady myslím není co řešit. Tričko, svetřík, čepice, rukavice, parfem, kosmetika, lak na nehty, knížka, CD, náramek, řetížek,.. Hodně možností, ale zase záleží na tom, co má kdo rád)) Když už opravdu nebudeš vědět coby, zase platí, že nic nezkazíš společnou fotkou v rámečku)
Těžko říct. Bratra nemám, a navzdory tomu, že mám víc kamarádů mezi klukama, nikdy jsme si dárky nekupovali, takže můžu jen tipovat. Ale... zase CD, knížka, PC hra, playstation hra, tričko, voňavka, sprchový gel,... Pokud hraje třeba basket nebo fotbal, můžeš mu koupit i míč nebo třeba brankařské rukavice))
Nakonec to nejsložitější - aspoň pro mě. Kluka nemám, jsem single, spokojená a užívám si)) Takže vůbec nevím, co by se dalo koupit miláčkovi. Přijde mi, že na tom obrázku jsou spíš věci pro kámoše, než pro lásku, ale co už.. Voňavka, CD, hra, knížka, DVD, oblečení, sprchový gel, hodinky,... Můžeš nechat natisknout vaši fotku na polštářek, nebo ji dát jen do rámečku)) Nebo kup prostě medvídka se srdíčkem - v jednoduchosti je krása;)

Snad jsem někomu pomohla))

2 komentáře:

  1. Pěkné :) Já už mám dárky pro rodinu nakoupené..Akorát kamarádky mi dělají starosti, protože já jim nechci kupovat zas kdovíjak drahý dárek.. :/ Nejsme tak moc dobré kamarádky :)) Pro ty nejlepší už mám ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné nápady :D :. Jinak se omlouvám že sjme se ti dřív neozvala ohledně toho že jsi se přestěhovala. ráda zůstan unadéle Affs :). Jdu si tě zapsat, ještě mi prosím řekni pod jakým jm=nem. Děkuju :).

    OdpovědětVymazat