sobota 10. prosince 2011

Milý Ježíšku...

Jo, letos jsem zase 'hoodně skromná', ostatně jako každý rok. Pár přání k Vánocum? Navždy štěstí, zdraví, lásku, radost a spokojenost pro mě a pro lidi, které miluju... Chci si splnit svůj sen. Chci strávit každou volnou chvilku s mými nejmilovanějšími. Nikdy se nechci trápit. Nechci vidět jak se ti, které miluju, trápí. Chci pro ně napořád to nejlepší. <3 Chci pod stromeček milýho, hodnýho, krásnýho, chytrýho, vtipnýho a věrnýho blonďáka s hnědýma očima, kterej mě bude milovat takovou, jaká doopravdy jsem') Chci stroj času! Joo, a třeba setkání s Darinkou a takovej čtyřhodinovej koncert v našem městě by taky nebyl špatnej)) Ne, vůbec nejsem náročná...
# Tak ale teď vážně) Přemýšlela jsem jaký bych mohla napsat článek, a pak mě jich pár napadlo, když už jsou ty Vánoce)) Ale tak postupně.
 1. Ipod Apple - Joo, dostanu ho)) Mám to domluvený s rodičema. Stojí kolem pěti tisíc, ale naši řekli že mi ho koupěj společně, takže fajn fajn. MP3 se mi rozbila a poslouchat písničky z mobilu je strašně nepraktický. Navíc mám malou paměťovku, ale nechci kupovat novou. A ten Ipod je dokonalej')

2. Mikina Adidas - Buď jedna nebo druhá. Jo, samozřejmě že bych brala obě, ale je to zbytečný, radši si koupim jednu mikinu a něco k ní)) Tu černou už chci strašně dlouho, mám ji vyhlídnutou už snad rok, ale ještě jsem se k ní nedopracovala. Ta fialová je skvělá, miluju tu kombinaci barev, ale nevim k čemu bych to nosila, takže spíš tu černou)

3. 'Tenisky' Adidas - Dara je měla na jednom koncertě a já z nich byla naprosto vedle! Bohužel jak jsem si vzpomněla že bych je chtěla, tak na ně můžu ale stejně rychle zapomenout. Pochybuju že je seženu v ČR, a když už jo, musela bych pro ně do Práglu nebo dál a stály by nekřesťanský prachy.. / Ale jsou skvělý')

 4. Bejska - Joo, slečna je velká hoperka :D Chci ji už strašně dlouho, s kamarádkou jsme si je chtěly pořídit už na jaře)) V obchodě jsem viděla podobnou jako je tady na obrázku, dokonalá byla! Ty barvy, ty obrázky, prostě! Chci ji, vrrrr. <3

5. Tepláky - Líbí se mi, že to nejsou klasický tepláky. V takových bych si klidně vyšla i na ulici, jsou krásný! Poslední dobou se v tomhle stylu nějak vyžívám, super :D Pochybuju že mi takový kalhoty koupí někdo z rodiny, takže si budu muset ušetřit sama, ale tak co žejo)) Navíc - ta barva!')

6. Batoh Adidas - Už jste zaregistrovali, že miluju Adidas? :D Cokoliv, je to jedno! Trička, mikiny, tenisky, tašky, bahoty, bundy, všechno. Cokoliv co je Adidas, stejně je to skvělý)) Fakt že nutně potřebuju nový batoh do školy, ten co mám už je katastrofickej. Však je v polorozkladu, chudáček malej :D Tehle je krásnej))

7. Náramek - Další věc kterou jsem viděla na Darině. Je to talisman. Musíš ho dostat dárkem od člověka, kterej tě má rád, aby to působilo. Má tě chránit od zlých sil, apod. A když se cítíš dobře, jsi šťastná a spokojená po všech stránkách tělesných i duševních, musíš ho darovat dál. Zase někomu, na kom ti záleží. A tak je to pořád dokola) Jo, já fakt věřim na takovýhle věci, a co!)) Navíc je krásnej.

8. True Glow - Nejde mi o to, že je to Darčin vlastní parfem. Je úžasnej! Asi před rokem a půl ho měla moje mamka, fakt nádherně voní! Není zrovna nejnovější, takže ani není tak drahej - výhoda))

Žádné komentáře:

Okomentovat